Паперові пакети: новий стандарт еко-упаковки
Протягом декількох десятків років лідируюче місце серед пакувальних матеріалів займав поліетилен. З нього проводилися десятки видів упаковки, затребуваною у всіх сферах виробництва. Для фасування комбікорму, насіння, садового торфу, казеїну, цементу, сухих сумішей і навіть продуктів харчування.
Однак тривалість розпаду поліетилену і його явну шкоду навколишньому середовищу змусили шукати альтернативні варіанти упаковки. Причому головною альтернативою стали паперові пакети з логотипом в Києві використання подібних пакетів датується кінцем XIX століття). Вони зручні, доступні та екологічно безпечні.
Переваги паперових пакетів
Європейська мода на нешкідливу для людей і навколишнього середовища упаковку поступово доходить і до української столиці. З цієї причини паперові пакети з логотипом в Києві досить затребувані як у пересічних споживачів, так і різних компаній.
Подібні пакувальні матеріали поступово витісняють звичні поліетиленові пакети з кількох причин:
- екологічність матеріалу (під впливом навколишнього середовища паперовий пакет розкладається в рази швидше, ніж поліетилен);
- універсальність паперових пакувальних матеріалів (їх використовують для упаковки / фасування найрізноманітніших товарів. Від продуктів харчування до мінеральних добрив і промислових товарів. Для цього виробники змінюють щільність паперу, кількість шарів, розміри пакету);
- зручність транспортування і простота утилізації;
- відносна дешевизна і доступність упаковки.
Ще одним вагомим перевагою подібної продукції є можливість провести масштабну рекламну кампанію і підвищити при цьому впізнаваність бренду. Зручні та міцні паперові пакети з нанесеним на їх поверхню зображенням товарного знака, логотипа або конкретного продукту використовуються неодноразово. Що сприяє максимальному поширенню розташованої на поверхні пакета рекламної інформації.
Пакети з паперу: різновиди
Залежно від розмірів, щільності матеріалу і форми паперові пакети можна поділити на кілька видів. Найбільш затребуваними залишаються:
- багатошарова упаковка з клапанами (використовується для сипучих харчових / нехарчових продуктів);
- відкриті двошарові і ресторанні пакети (упаковка різної ємності для фасування продуктів / покупок);
- малотиражна упаковка (найчастіше нестандартні, використовуються для різних елітних товарів);
- еко-сумки, іміджеві та подарункові пакети.
Для виготовлення таких паперових пакетів з нанесеним на поверхню логотипом в Києві найчастіше використовують ламіновану крейдований папір і плайк, картон, дизайнерський і крафт-папір. Це екологічно чисті і нешкідливі для українських користувачів матеріали, на які методом флексодруку або шовкографії наноситися необхідне замовнику зображення.