Просування в Інтернеті стає все більш популярним маркетинговим прийомом, але стару звичну офлайновую рекламу він витіснити не в змозі. При цьому «наружка» найбільш ефективна там, де її побачить максимальна кількість потенційних споживачів. Це справедливо по відношенню до всіх її формах. Друк на пакетах Київ та інші великі, густо населені міста дозволяють використовувати максимально ефективно.

А якщо мова йде про якісні ламінованих пакетах, то мегаполіси тут лідирують ще помітніше. Така упаковка виглядає естетично і дуже зручна в експлуатації. Шанс, що вона буде використана одноразово, мінімальний. Відповідно, її цінність як рекламного носія зростає, а друк на пакетах повинна в таких умовах бути виконана якісно.

Відкритим залишається питання про те, який спосіб нанесення малюнка вибрати. Є кілька варіантів:

  1. Офсетний варіант. Друк проводиться на папері, оброблюваної на спеціальних машинах. Зображення переноситься шляхом тамподруку, гарячого тиснення фольгою або офсетного перенесення. Цей спосіб хороший для масштабного виробництва стандартної продукції. На виході за допомогою биговки або вирубки створюють розгортку ламінованого пакета.
  2. Шовкографія – можливість створити дуже високоякісне зображення. Іншого способу при друку на пакеті передати таку глибину кольору не існує. Але ця технологія є неавтоматизированной – фактично вона може бути застосована тільки до невеликих партій.
  3. Гаряче тиснення – ще один спосіб, який підходить для масового виробництва. Він передбачає використання матриці, через які можна виготовити значну кількість зображень як для картонних, так і для паперових пакетів. Само собою, у випадку з дрібними накладами такий трафарет стане занадто дорогим в розрахунку на один виріб.

Якщо ви використовуєте кольорову фольгу і дизайнерський картон при гарячого тиснення, то результат вийде навіть яскравіше, ніж у випадку з шовкографією, а витрати на кожен екземпляр будуть цілком порівнянними.

Тим, хто організовує бізнес на виробництві якісних паперових пакетів і нанесенні на них зображення, варто враховувати, що собівартість сильно залежить від складності малюнка і палітри. Іноді те замовлення, яке здається безперспективним, вдається зробити вигідним, домовившись з клієнтом про оптимізацію картинки. Звичайно, найчастіше таке вдається зробити, якщо виробник пакетів зайнятий одночасно і розробкою зображення.