Продаж готових паперових пакетів

Виробництво та продажпакувальної продукції в Україні розвинені доволі добре. Особливим попитом у споживачів користуютьсяготові паперові пакети різного розміру, формату та щільності. Це різнопланова упаковка для косметики, одягу, продуктів харчування, алкогольних напоїв, сипучих сумішей і промислових товарів, затребувана:

  • в сфері торгівлі (магазини, супермаркети, бутіки);
  • на виставках, презентаціях, рекламних акціях;
  • на промислових підприємствах;
  • в ресторанах, кафе, піццеріяхі службах доставки їжі.

Готові пакети з яскравого мелованого та ламінованого папру широко використовуються українцями в якості подарункової (для вина, книг, цукерок, сувенірів)і дієвого рекламного/іміджевогозасобу. При цьому друк зображень/торгових знаків на готових паперових пакетах іїх подальше декорування дозволить створити унікальну упаковку, що відповідає фірмовому стилю та побажанням замовника.

Переваги пакувальних матеріалів з паперу

Лідируюче місце серед пакувальних матеріалів сьогодні займають самеготові паперові пакети. Подібна затребуваність пояснюється плюсами цього виду пакувальної продукції:

  • міцністю та довговічністю матеріалу;
  • можливістю виготовлення пакетів за індивідуальними макетами;
  • різноманітністю сировини (мелований папір, картон, крафт, імітлін, плайк тощо);
  • універсальністю (готові паперові пакетиможуть застосовуватися на виробництві, в торгівлі, в побуті);
  • екологічністю (пакувальні матеріали з паперу не токсичні, не наносять шкоди оточуючому середовищу);
  • акуратним зовнішнім виглядом, можливістю додаткового декорування готового виробу;
  • можливістю підвищення впізнаваності бренда/фірми.

Причому наготові пакувальні матеріали з паперу, як і на заготовки,можна нанести будь-яке надане замовником повноколірне зображення (напис, логотип, торговий знак, рекламну інформацію, контакти фірми).Що робить їх чудовим засобом просування та дієвої іміджевої реклами.

Пакети з дизайнерського паперу

Паперовий пакет – виріб універсальний, що поєднує в собі надійність, якість і показовіпрезентаційні характеристики. Особливо це стосується виготовленої з різних видів дизайнерського паперу продукції.

Подібні матеріали помітно відрізняються від звичного картону, крафту чи мелованого паперу. Причому відмінності відображаються як на щільності і кількості відтінків, так і на інших характеристиках. В тому числі:

  • на наявності тактильних ефектів (приємний на дотик матеріал);
  • на наявності незвичайного покриття (імітація металізованої поверхні, наприклад);
  • на фактурностімалюнка (фактура дерева, льону, кави).

Використання таких матеріалів робитьготові паперові пакетипрестижним доповненнямподарунка, придбаного в модному бутіку товару, презентаційних матеріалів і яскравим елементом рекламної кампанії.