Подарункові паперові пакети: роль в маркетингу

Як подарункового пакета можна використовувати звичайний корпоративний паперовий пакет. Але спеціально виготовлений пакет на святкову тему з символікою компанії для цього підходить найкраще. Замовляти подарункові пакети оптом набагато вигідніше, ніж в роздріб. Адже, як правило, вартість виготовлення при оптовому замовленні нижче, ніж невеликої партії. Крім того, Ви витрачаєте менше часу на замовлення.

Якщо не можете точно визначитися з дизайном такого пакета і не знаєте, який вид буде більш ефективний, то можна провести невелике маркетингове дослідження. Можна замовити невеликі партії подарункових пакетів з різним дизайном і рекламними закликами. При цьому на різні пакети розмістити різні контактні дані (телефони, e-mail). Потім зібрати інформацію, який заклик і дизайн більше зібрав віддачі, той варіант і буде затверджений для подальшого оптового замовлення. Такий вдалий спосіб принесе кампанії найбільшу віддачу. Так кампанія заощадить гроші, не зробивши помилки багатьох інших кампаній.

Провести таке маркетингове дослідження слід в разі проведення акцій, корпоративних заходів і часток у виставках.

Завжди безпрограшним варіантом є замовлення подарункових пакетів в звичних кольорах і дизайні, з логотипом кампанії. Такі подарункові паперові пакети оптом можна замовляти в будь-якому випадку, так як їх завжди можна використовувати.