Паперові пакети – історія і сучасність

Серійне виробництво паперових пакетів з прямокутним днищем почалося відносно недавно . Пристрій, що дозволяє механізувати процес виготовлення зручною в застосуванні упаковки, винайшла Маргарет Найт. Цікаво, що у цієї жінки не було інженерної освіти, а її ідею мало не привласнив собі якийсь Чарльз Аннан, домагання якого довелося оскаржувати через суд. Як би там не було в 1870 році їй було видано патент на винахід, і незабаром вона разом з партнерами заснувала першу в світі компанію, що спеціалізується на випуску машин, що перетворюють аркуші паперу в пакети з плоским дном.

Саме з того моменту виробники паперової упаковки отримали можливість реалізовувати пакети оптом, і життя людей помітно спростилася. Раніше продавцям доводилося використовувати схожі на конверти пакети. Запхати в них випічку, ковбаси, пляшки або банки вкрай складно. Покупці ж позбулися необхідності брати з собою важкі ящики, сумки і кошики. Нова пакувальна тара була легкою, ідеально пристосованою для перенесення провізії. Не випадково створена Маргарет Найт машина відноситься до числа найважливіших винаходів дев’ятнадцятого століття.

Багато що змінилося з тих пір. І хоча принцип роботи сучасного обладнання з виробництва пакетів з прямокутним дном залишається колишнім, сфера застосування цієї корисної продукції значно розширилася. Паперові пакети крім традиційної стали виконувати безліч додаткових функцій. Вони часто служать в якості:

  • респектабельної обгортки для брошур і різного роду сувенірів на виставках, презентаціях, конференціях;
  • стильного оформлення при створенні композицій з живих квітів;
  • ошатною подарункової упаковки;
  • запам’ятовується рекламного носія.

Міцна конструкція робить їх відмінним засобом для зберігання і перенесення товарів і речей різного призначення, включаючи, звичайно, продукти харчування. Для багатьох споживачів використання торговою точкою паперових пакетів замість поліетиленових служить показником високої якості обслуговування і турботи про клієнтів. І це абсолютно справедливо. Упаковка, виготовлена ​​з екологічно чистої целюлози, переважно по найголовнішого параметру – безпеки для навколишнього середовища і здоров’я людей.

Особливим чином виділяється значимість пакетів з паперу, застосовуваних як рекламні майданчики. Добре відомо, що ефективність реклами безпосередньо пов’язана з охопленням аудиторії. В даному випадку він величезний – паперові пакети зустрічаються на кожному кроці. Помітні на вигляд паперові сумки притягують погляди перехожих, а відображена на них інформація легко проникає в підсвідомість. Барвистий пакет діє як хороший рекламний носій.