Сьогодні ми не уявляємо своє життя без паперового пакета, які у величезній кількості висять в супермаркетах. Хоча упаковка з паперу як повноцінна продукція з’явилася відносно недавно, всього в ХIII столітті. До цього доводилося самостійно загортати товари в папір, що було трудомісткою справою для продавця. Великому китайському винаходу – папері, знадобилося 12 століть для перетворення в більш-менш зручний пакет! Більш-менш тому, що далекий паперовий предок випускався у вигляді кулька або конверта, тобто був абсолютно плоским.
Однак споживачі не нарікали на форму упаковки, так як альтернативним варіантом була тканинна або джутова тара, яка коштувала на порядок дорожче. Свого часу пакети сприймалися споживачем, як щось непримітне. Але спритні торговці здогадалися обіграти свою упаковку, зробивши її обличчям товару, шляхом нанесення оригінального логотипу. Купуючи паперові пакети оптом , і наносячи на них свій фірмовий знак, підприємці могли успішно просувати будь-яку продукцію. Так як фірмова тара – це вже явний показник популярності товару.
Непомітні деталі або капітал з нічого
Цікавий факт, що винахід дна і ручок у пакета з паперу принесли їх конструкторам мільйони чистого прибутку. Причому ці новаторські рішення належать різним людям. Покупці покірно носили пакети з продуктами в руках, навіть і не здогадуючись, що їм вкрай незручно. Запатентований одним американцем виготовлення на спеціальному верстаті плоского дна у пакета і гофрованих стінок, викликало фурор в суспільстві в 1870. Упаковка стала об’ємною, а головне місткою. Тепер без остраху розсипати покупки, в пакет можна було покласти і консервні банки, і фрукти. Але немає межі досконалості, і таким винаходом стали ручки до знаменитої упаковці. Дивно, що ручки додумалися прилаштувати набагато пізніше, і вже в Німеччині, за що пакет став носити горде прізвисько «вільні руки». Тепер на модернізовані пакети почалася справжня атака бізнесменів з метою розміщення на них своєї реклами.
Сировина для паперових пакетів
Спочатку для виробництва пакетів використовувалася дешева сіра папір, відома нашим співвітчизникам по магазинам радянських часів. Потім широко використовували вощанка, презентабельний вигляд якої додавав шар оліфи з одного боку; і дорожчий, але крихкий вид паперу – пергамент. На даний момент паперові пакети оптом для нанесення імені бренду або оригінального малюнка, можна придбати з міцної крафт-паперу: коричневої і вибіленої, або крейдованого паперу. У будь-якому випадку, купуючи той чи інший вид паперової упаковки, можна бути впевненим, що не забруднює рідну планету, тому що ця продукція є біорозкладаної, а отже екологічною.