Паперові пакети: купити і зробити крок в майбутнє

У сучасному світі все більшої актуальності набувають натуральні продукти і екологічна складова. Це віяння не оминуло увагою і індустрію упаковки. Якщо якихось років 10 тому поліетиленові пакети користувалися шаленим попитом і небувалою популярністю, сьогодні немислимі обертів набирає виробництво паперової упаковки, у якій є всі шанси завоювати планету. Багато країн, у тому числі, Китай, Італія, Ірландія вже заборонили використання поліетиленових пакетів і повністю перейшли на паперові. Все чіткіше простежується ідея: за такою тарою – майбутнє.

У числі переваг паперової упаковки:

  • Екологічність. На відміну від поліетилену, який розкладається понад століття і виділяє шкідливі речовини, папір видає виключно природні продукти розпаду, що не засмічує навколишнє середовище.
  • Гіпоалергенність – випливає з попереднього пункту.
  • Міцність – і це не порожні слова. Вона залежить від щільності паперу, кількості шарів, якості проклейки швів і наявності ламінування. Паперові пакети можуть витримувати вагу до 30 кілограмів, що, погодьтеся, не під силу поліетиленовому.
  • Стійкість форми. Пакети, як правило, мають плоске дно, що зручно при експлуатації і транспортуванні.
  • Доступна ціна. Паперова упаковка виробляється з вторинної сировини, що істотно здешевлює продукцію.
  • Іміджевої. Папір – відмінне поле для поліграфії, в тому числі, офсетного друку. А значить, і рекламного ринку. Пакети з логотипами фірм і компаній, корпоративною символікою сьогодні можна зустріти повсюдно. У перших рядах тут міцно влаштувалися бренди чоловічого та жіночого одягу.
  • Універсальність і багатофункціональність. У паперовому VIP-пакеті приємно дарувати подарунки. Вони виглядають ефектніше безформних поліетиленових побратимів. У них зручно зберігати продукти – і вони не втратять своїх початкових якостей. Нарешті, в такий пакет можна покласти що завгодно – від одягу і взуття до побутової техніки. Широкий асортимент не перестає радувати.

Сьогодні сфера застосування паперової упаковки істотно розширилася. її використовують:

  • Супермаркети і магазини – від сільськогосподарської до мінеральної промисловості
  • Ресторани і точки громадського харчування
  • Косметичні компанії і модні бренди
  • Виробники продуктів харчування та алкогольних напоїв
  • Компанії різної тематики на презентаціях, форумах і виставках

Багатошарові сумки з ручками, пакети з демонстраційним вікном, одношарові клапанні і двошарові відкриті паперові пакети – купити можна паперову упаковку на будь-який смак. При цьому вона обійдеться відносно дешево і буде довгий час радувати своїми характеристиками. Переходьте на паперову упаковку – зробіть крок в майбутнє!