Паперова упаковка радує нас своїм зовнішнім виглядом ось уже третє століття. За цей час не раз змінювалася технологія виробництва, дизайн і цільове призначення тари. Спочатку в папір обертали тільки дорогий товар. Оформлення таким способом давало зрозуміти респектабельність покупки. Потім, з винаходом промислового способу виготовлення паперу, матеріал став використовуватися в магазинах всюди. Поява поліетиленових пакетів на якийсь час витіснило екологічну упаковку з ужитку. Лише з часом паперова тара знову відвоювала свої позиції.
Сьогодні упаковка з екологічно чистої сировини частіше використовується в рекламних цілях, ніж за прямим призначенням. Для цього існують певні причини. З одного боку пакети з логотипом привертають увагу своєю барвистістю і незвичністю. З іншого боку, вироби вимагають прояви творчого початку і трішки більше грошових вкладень, ніж зазвичай. Часто саме фінансове питання стає наріжним каменем при виборі між тарою стандартного і нетривіального дизайну. Насправді, навіть при обмежених коштах, але нестримної фантазії, можна створити справжній рекламний шедевр.
Приклади вдалих маркетингових проектів
Обігрування назви. Закінчення ок стає своєрідним символом успіху і процвітання. Так, зубний порошок свідомо налаштовує вас на білосніжну усмішку.
Малюнок товару. Часом ім’я компанії виглядає знеособлено. Зображення корівки біля назви «Молочний край» або блузки з підписом «Сніжана» відразу наштовхують на відповідну асоціацію.
Використання телефону та адреси. При наявності служби доставки дана інформація виявиться як не можна до речі. Спробувавши шматочок піци або покуштувавши дивовижного суші, людина захоче ще не раз доставити собі таке задоволення.
Адреса сайту. У наше століття електронних технологій багато людей вважають за краще оформляти замовлення за допомогою інтернету. До того ж, на сайті є можливість ознайомити клієнта з усім асортиментом товарів.
Оригінальний слоган. При цьому сама фраза може бути досить абсурдною. Запам’ятовуються не слова, а емоції, що їх супроводжують. Вираз «Бережи воду – пий пиво» немов підштовхує покуштувати хмільний напій.
Розміщення логотипів різного формату. Зображення торговельної марки прямо по центру пакету вже набило оскому. У багатьох людей в таких випадках перед очима постає «сліпа пляма»: малюнок видно, але не сприймаємо мозковим центром. Навпаки, зміщення назви бренду або дубліцірованіе покращує його впізнаваність.