У наш час більшість кампаній пропонують своїм клієнтам фірмові паперові пакети з логотипом. Вони є не тільки упаковкою, а й рекламним носієм. У гонитві за увагу покупців, дизайнери і маркетологи пропонують широкий вибір дизайнів, форм і забарвлень таких пакетів.
Пропонуємо огляд найкреативніших та привертають увагу пакетів:
- Ручки у вигляді скакалки в пакеті магазину спортивних товарів:
- Пакет для косметики з ручками у вигляді вій від компанії MAX FACTOR:
- Пакети для магазину побутової техніки, в яких ручки є продовженням намальованого на пакеті дроти:
- Пакет у вигляді чайного пакетика від кампанії Lipton:
Такі паперові пакети з логотипом не залишаться непоміченими на вулиці, завдяки формі такі пакети навіть без слів говорять про товар. Логотип кампанії на тлі такого пакета виглядає більш виразно, ніж на звичайній рекламної продукції.
Сучасні технології, якісні матеріали та творчий підхід дизайнерів дозволяє створити пакети практично будь-яких форм і видів. Так що не обмежуйтеся на замовленні звичайних класичних паперових пакетах з логотипом, здійсніть свої найсміливіші ідеї і віддача гарантована!