Продаж готових паперових пакетів
Виробництво і продаж пакувальної продукції в Україні розвинені досить добре. Особливим попитом у споживачів користуються готові паперові пакети різного розміру, формату і щільності. Це різнопланова упаковка для косметики, одягу, продуктів харчування, алкогольних напоїв, сипучих сумішей і промислових товарів, затребувана:
- в сфері торгівлі (магазини, супермаркети, бутики);
- на виставках, презентаціях, рекламних акціях;
- на промислових підприємствах;
- в ресторанах, кафе, піцеріях і службах доставки їжі.
Готові пакети з яскравою крейдованому і ламінованого паперу широко використовуються українцями як подарункової упаковки (для вина, книг, цукерок, сувенірів) і дієвого рекламного / іміджевого кошти. При цьому друк зображень / торгових знаків на готових паперових пакетах і їх подальше декорування дозволить створити унікальну упаковку, відповідну фірмовому стилю і відповідає потребам замовника.
Переваги пакувальних матеріалів з паперу
Лідируюче місце серед пакувальних матеріалів сьогодні займають саме готові паперові пакети. Подібна затребуваність пояснюється плюсами цього виду пакувальної продукції:
- міцністю і довговічністю матеріалу;
- можливістю виготовлення пакетів за індивідуальними макетів;
- різноманітністю використовуваного для виготовлення упаковки сировини (крейдований папір, картон, крафт, імітлін, плайк та інше);
- універсальністю (готові паперові пакети можуть використовуватися у виробництві, в торгівлі, в побуті);
- екологічністю (пакувальні матеріали з паперу не токсичні, не завдають шкоди навколишньому середовищу);
- акуратним зовнішнім виглядом, можливістю додаткового
- декорування готового виробу;
- можливістю підвищення впізнаваності бренду.
Причому на готові пакувальні матеріали з паперу, як і на заготовки, можна нанести будь-який надане замовником повнокольорове зображення (напис, логотип, торговий знак, рекламну інформацію, контакти фірми) .Що робить їх відмінним засобом просування і дієвої іміджевої реклами.
Пакети з дизайнерського паперу
Бумажный пакет – виріб універсальне, що поєднує в собі якість, надійність і показові презентаційні характеристики. Особливо, це стосується виготовленої з різних сортів дизайнерського паперу продукції.
Подібні матеріали помітно відрізняються від звичайного картону, крафта або крейдованого паперу. Причому відмінності ці відображаються як на щільності і кількості відтінків, так і на інших характеристиках. В тому числі:
- на наявності тактильних ефектів (приємний на дотик матеріал);
- на наявності незвичайного покриття (імітація металізованої поверхні, наприклад);
- на фактурності малюнка (фактура дерева, льону, кава).
Використання подібних матеріалів робить готові паперові пакети престижним доповненням подарунка, придбаного в бутіку товару, презентаційних матеріалові яскравим елементом рекламної кампанії.