Паперові пакети: в рекламних цілях

Паперові пакети як ефективний спосіб заявити про себе

Реклама, як відомо, є двигуном торгівлі. Саме тому багато успішних компаній щорічно виділяють значні суми грошових коштів на рекламу. Від правильно вибудуваної маркетингової політики залежить багато чого, в тому числі успішність компанії, її конкурентоспроможність, здатність набувати нових клієнтів і утримувати існуючих і т. Д.

Використання паперових пакетів в рекламних цілях сьогодні є досить поширеним явищем. Даному виду реклами віддають перевагу багато компаній. Причиною тому є не тільки креативність самої ідеї, а й наявність ряду переваг. В ефективності такої реклами вже давно встигли переконатися в багатьох економічно розвинених країнах, таких як США, Англія, Німеччина і т. Д.

Стратегії використання паперових пакетів в рекламних цілях

Нанесений на пакеті логотип компанії здатний привернути увагу чималої кількості людей, які в майбутньому можуть стати клієнтами цієї компанії. Ось чому компанії прагнуть зробити паперові пакети частиною своєї маркетингової стратегії. Розглянемо деякі з таких стратегій.

Стратегія спонсорства

Сенс цієї стратегії полягає в тому, що компанія виступає в якості спонсора будь-якого заходу, який передбачає видачу призів, дарування подарунків і т. Д. Причому бажано, щоб цей захід прямо або побічно можна було віднести до діяльності компанії. Наприклад, для компанії, що виробляє футбольні м’ячі, буде доцільніше виступати спонсором дворового чемпіонату з футболу, ніж конкурсу краси. При нагородженні переможців призи будуть вручатися в паперових пакетах з логотипом компанії-спонсора. Це дозволить призерам, учасникам, а також всім глядачам по достоїнству оцінити авторитет компанії. Примітно і те, що відповідність діяльності компанії характеру проведеного заходу забезпечує наявність цільової аудиторії, що підвищує ефективність такої стратегії в рази.

Стратегія партнерства

Сенс цієї стратегії полягає в тому, що компанія укладає партнерську угоду з іншою компанією, що відноситься зовсім до іншої сфери, тобто не є конкурентом. Наприклад, компанія, що займається продажем книг, укладає партнерську угоду з компанією, що займається продажем DVD-дисків. Угода укладається в наступному: перша компанія видає своїм покупцям товари в паперових пакетах з логотипом другий компанії, друга ж компанія своїм покупцям вручає товари в пакетах з логотипом першої. Може виникнути питання: чому б кожної компанії просто не видавати товари в пакетах зі своїм же логотипом? Однак сенс такої стратегії полягає саме в залученні нової аудиторії. Як правило, така стратегія має короткостроковий характер, після чого, дійсно, кожна компанія знову починає використовувати пакети зі своїм логотипом.

Стратегія взаємної вигоди:

Як відомо, магазинах постійно необхідні пакети. Компанія, зацікавлена ​​в просуванні своєї репутації, може запропонувати одному з магазинів безкоштовне постачання паперовими пакетами. На пакетах буде зображений логотип цієї компанії. Магазин навряд чи відмовиться від цієї безкоштовної послуги. Так, компанія рекламує свій бренд, а магазин безкоштовно забезпечується пакетами, тобто досягається взаємна вигода.

Таким чином, існує багато стратегій по використанню паперових пакетів в рекламних цілях. Ми розглянули найпоширеніші з них. Можна виділити наступні переваги використання паперових пакетів в рекламних цілях:

  • відносна дешевизна реклами;
  • привернення уваги широкої аудиторії;
  • ненав’язливість реклами.