Паперовий пакет з логотипом

Бумажный пакет с логотипом, Паперовий пакет з логотипом

Паперовий пакет з логотипом

це один з найпростіших і найдешевших способів поширення реклами. Виробництво і друк не займають багато часу, а поширювати пакети серед покупців і простого населення набагато дешевше, ніж застосовувати інші варіанти рекламних акцій.

Де замовити паперовий пакет з логотипом?

Якщо розглядати найпростіший варіант паперового пакета для упаковки продуктів харчування, документів або іншої продукції, то виробництво і замовлення можна зробити на самій фабриці без використання послуг фахівців з реклами і посередників.

Від замовника потрібні тільки дані про розміри пакету і наноситься логотип або реклама. У разі більш складного варіанта потрібно буде проконсультуватися, чи варто платити гроші за дорогий пакет і складний малюнок. При цьому слід придумати дизайн малюнка і пакета, варіанти нанесення і так далі. Рекомендуємо Вам звернутися в компанію “Паперова Упаковка”, https://paperbag.org.ua/

Область застосування, і яку рекламу можна розмістити?

Можна взяти будь-який магазин, що займається продажем будь-якої продукції, – наприклад, цукерковий магазин. В такому випадку рекламою стане найпростіший обгортковий паперовий пакет ( паперовий пакет для продуктів харчування ) для зберігання і транспортування солодощів з логотипом назви підприємства і номером телефону, адресою, рецептом, переліком пропонованих товарів і так далі. Лунають такі упаковки покупцям разом з товаром під час покупки або в будь-якому іншому випадку.

Таким чином, будь-яка компанія або магазин може використовувати паперові пакети з логотипом для реклами продукції і самих себе в певному колу споживачів без особливих грошових витрат.

Від чого залежить ціна?

Виробництво даного виду упаковки залежить тільки від двох чинників – розміру і складності упаковки з наноситься малюнком. Під час замовлення потрібно врахувати точні розміри і витрачаються матеріали для виробництва, логотип компанії або інший малюнок наноситься за різними методиками і з різною кількістю фарби.

Варіанти нанесення

  • Офсетний друк – дорогий і складний спосіб нанесення багатошарового малюнка на папір. Використовують для виробництва подарункової упаковки.
  • Шовкографія – найдорожча і красива ручний друк з застосуванням трафарету, використовується для пакетів з малим тиражем і відображенням логотипу компанії ідеальної якості.
  • Гаряче тиснення – найпоширеніший спосіб друку для упаковок більшого тиражу в сотні тисяч.

Виходячи з цього, якщо хочете витрачати трохи грошей на хорошу рекламу, то потрібно спочатку визначитися, що і яким способом має наноситися на пакет. Щоб витрачені гроші давали очікувані результати, і реклама проводилася з максимальною віддачею.