Пакет паперовий з логотипом

Пакет бумажный с логотипом

Пакет паперовий з логотипом це один з недорогих і ефективних способів популяризації товару, компанії або іншої важливої ​​інформації. Правильно розроблене зображення дозволяє збільшити продажі, підвищити впізнаваність бренду і привернути увагу нових покупців.
Пакет призначений для упаковки і носіння товарів, а логотип на ньому служить свого роду «мобільного» рекламою. Розмістити можна не тільки графічне зображення, а й назва або слоган.
Для того, щоб створити ефектний і помітний малюнок, слід дотримуватися таких принципів:
– Правильна форма і розмір. Зображення може мати найрізноманітнішу форму. Це залежить, в першу чергу, від того, чим займається Ваша компанія. А ось розмір повинен бути пропорційний розміру пакета. Логотип зазвичай розташовують в середині для того, щоб зробити його візуально більше помітне. Малюнок створюють середнього розміру (щодо пакета), а якщо на ньому є текст, то він повинен бути читабельним;
– Колір. Психологи і маркетологи рекомендують використовувати кілька кольорів. При їх виборі враховуйте стать, вік та інші особливості цільової аудиторії і продукції. Адже пакет паперовий з логотипом – це особливий вид реклами, що вимагає індивідуального підходу;
– Простота і лаконічність. Зображення повинно бути простим, щоб сенс його міг зрозуміти кожен. Адже ніхто не стане відмовитися в абстрактні малюнки і здогадуватися, що Ви хотіли сказати;
– Запоминаемость і універсальність. Якщо Ви використовуєте логотип для популяризації, подбайте про його універсальності, щоб його можна було розмістити не тільки на крафт-пакетах, а й на сувенірній продукції або листівках, документах.
Створення паперових пакетів відбувається в кілька етапів:
– Проектування. Передбачає створення макета із заданими розмірами і зображенням;
– Друк, вирубка і контроль якості;
– Збірка і упаковка. На цьому етапі пакети підлягають збірці, склеювання, кріплення до них ручок і упаковці.
Виготовлення можливо двома способами – офсетний і шелкотрафарентний. Перший спосіб – найпоширеніший і економний. Однак, при необхідності замовлення невеликих тиражів, він не підходить. При шовкотрафаретного способі виготовлення існують обмеження за кольором зображень.

Види паперових пакетів
Диференціювати вироби можливо за такими критеріями:
– Форма і вид. Бувають прямокутні, квадратні, «для пляшок», саше, з дном і без нього;
– Матеріал. Виготовляються вироби з крейдованого паперу, крафта і дизайнерського картону;
– Оздоблення (ручки, люверси і т.д.). Ручки кріпляться двома способами – за допомогою клею або отворів.
Чим відрізняється Пакет паперовий з логотипом від звичайного:
– Підкреслює стиль Вашої компанії. Цей аксесуар коштує недорого, але його наявність підвищує статус продукції і компанії в цілому;
– Виділяє Вас серед конкурентів. Не кожна компанія витрачає кошти на такий вид реклами. Завдяки цьому, Вас будуть дізнаватися, а це – важливо в продажах. Якщо Ваша продукція пов’язана з позитивними емоціями, то кожен раз, бачачи логотип компанії, у людини будуть виникати саме вони;
– Підсилює лояльність існуючих клієнтів і залучає нових. Коли у Вас є такі «брендовані» речі, кожна людина підсвідомо стане сприймати Вас більш серйозно;

Пакети з логотипом – незамінний предмет упаковки товарів. Він здатний прорекламувати Вас і підкреслити індивідуальність. Наша компанія допоможе розробити дизайн і створити оригінальний продукт, що ідеально підходить Вашому бізнесу.
Ми гарантуємо:
– Гідне якість;
– Лояльні ціни;
– Стислі терміни;
– Можливість виготовлення нестандартних замовлень;
– Професіоналізм.