Пакет з логотипом ціна

Пакети з логотипом. Ціна.

Пакети в звичайному розумінні – засіб упаковки одиничних або сипучих товарів. Саме до такого, практичному, призначенню ми звикли. Однак для будь-якого підприємства пакети можуть стати відмінним засобом розрекламувати себе.

Варто нанести на пакет логотип, як він перетворюється в рекламу. Завдяки тому, що це досить потрібна річ і використовують її активно в багатьох сферах життя і для багатьох цілей, пакети зустрічаються на вулиці мало не у кожного перехожого. Яскравий логотип, видрукуваний на поверхні, впадає в очі і відкладається в пам’яті. У споживачів складається гарне враження про підприємство, що надалі допоможе їм зробити правильний вибір.

Зараз практично кожна компанія, що займається продажем різних категорій товарів, замовляє у виробників пакети з логотипом. Ціна при цьому залежить від декількох показників:

– Якість пакета

– Розміри пакета

– Розміри логотипу

– Складність зображення і т.д.

При чому, навіть підприємства, які не мають ніякого відношення до розповсюдження товарів, купують такі пакети. Здавалося б, нелогічно. Але немає. Наприклад, навіть юридична контора може поширювати серед своїх клієнтів пакети зі своїм логотипом, вручаючи безкоштовно в якості сувеніра. Добротний паперовий пакет не стануть викидати і будуть використовувати за призначенням. Уявіть, скільки перехожих зустрічає людина в жвавому місті. І частина з них зверне увагу на пакет з логотипом в руках. Клієнти, самі того не підозрюючи, будуть «радити» саме цю контору. Відмінна реклама без особливих витрат і зусиль!

При відкритті нового підприємства важливим моментом є те, наскільки відомим воно може стати. Від цього безпосередньо залежить успішність і подальша доля бізнесу. Навіть якщо проводиться рекламна кампанія, не зайвим буде перестрахуватися і замовити пакети з логотипом. Ціна буде тим нижче, чим більше замовлено одиниць в одному тиражі (покупки великим оптом в усі часи були вигідніше).

Логотипи можуть друкуватися на нефарбованих пакетах, що буде підкреслювати їх екологічність. Або на забарвлених, що вигідно виділить з серед потоку подібної продукції. Зазвичай вибирають однотонний фон, щоб ніщо не могло відволікати від самого логотипу або спотворювати зображення. До того ж, мінімалізм в рекламі іноді може стати дуже ефективним ходом – нічого зайвого і все по суті.